Tuesday 2 August 2011

Sahur pagi tadi

Salam Ramadhan semua. Hari ni masuk hari kedua kita semua berpuasa.



Ni adalah menu sahur aku pagi tadi. Just a simple one for sahur. I just ate dates and Milo.

Biasanya aku jarang nak bangun sahur. Tahun-tahun lepas boleh dikira dengan jari berapa kali aku bangun.

Tapi tahun ni, aku ada housemate yang sangat rajin sahur. Kalau puasa sunat pun, dia memang rajin bangun sahur. So aku dah semakin terikut dengan housemate aku ni. 

Baru hari kedua berpuasa, aku masih bersemangat bangun. Tak tahulah hari-hari berikutnya. KAHKAHKAH. Gelak untuk diri sendiri.

Aku harap aku mampu berpuasa penuh (konon-konon mampu berpuasa penuh. Konon tak kira lah hari yang memang tak boleh puasa tu. HEHE). Sebab aku sekarang ni cepat jer nak angin. Aku risau. Sebab kalau hari tak puasa, kalau lambat makan memang aku cepat angin dan sendawa tanpa henti. Huhu.

Sekianlah cerita sahur ku untuk pagi ni.

Thanks awak sudi jengah dan baca!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggal Jejak