Thursday 21 July 2011

Salam Khamis

Mow-Nink....

Pagi ni aku ke office agak lambat. Tak tau lah kenapa. Bangun dah awal, kul 6.45 tapi gatai pegi snooth alarm. Dah bunyi banyak-banyak kali, aku terus off alarm tu. Bising jer bunyi alarm pagi-pagi. Aih... (padahal alarm lah yang membantu aku bangun pagi-pagi.. Nak harap bangun sendiri, memang hari-hari terlajak lah gamaknya). Bila dh off kan alarm, aku pun tido balik. Tetiba aku terjaga, arghhhhhhhhh.......dah kul 7.30 rupanya. Adoiii Adoii.....

Aku pun tak terus bangun. Cari mangsa untuk ku kacau, ku telefon dan yer, borak-borak sampai kul 8am. WHAT THE HALLLLLLL....... Terus kelam kabut cari towel, tapi lepas tu takder dah kelam kabut sebab memang tau ku akan lambat. Pas mandi, bukak TV dulu dengar HOTFM di TV, pastu gosok-gosok baju. Aih, semua-semua settle kul 8.45. HAHAHA

Kuar rumah leh lagi lenggang-lenggang pastu ke LRT. Nasib baik lah LRT hari ni tak problem. Aku sampai LRT station, terus LRT ada. Aih, tau-tau jer aku dah lambat. KEKEKEKE

Ok, dipendekkan cerita, aku sampai office pukul 9.30am. HEBAT KAN? HAHAHA. Hebatlah sangat. Punch card merah woooooo. Sape suruh bangun lambat kan. HEHE :p


Thanks awak sudi jengah dan baca!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggal Jejak